23 detsember 2008

Mina, selline laiskvorst nagu ma olen, siis pikka juttu jälle kirjutada ei viitsi. Vahepeal on tehtud jällegi natuke. Mootori alumine osa on koos, plokikaanega hakkavad ka varsti tööd pihta, ning hetkel on eesmärgiks võetud kere. Täna said jälle kõik uksed ja luugid külge, ning kapotile sai aretatud amorte. Kapotiamordid pole poest soetatud vaid ise kodukootud(amordid küll poest ostetud), ning katse eksitusmeetodil külge poogitud :)
Lõpptulemus:

Kinnitused, saab ilmselt natuke lihvi veel ja kunagi värvi :)
Tagaluugikallal on ka väheke tööd tehtud, ning asjale on pandud natuke pahtlit peale, vasak "põsk" sai väheke rohkem pahtlit, kuid parem on peaaegu vägahea :)

Pildike veel tagaluugist


Siis sai auto katust kasutatud kui panni, ehk sai sulatatud seal jõuluhane, sulas hästi! :D
Veel sai täna šhokeeritud kummiposti vendasid oma BBS RM'idega, kuna nemad nägid esmakordselt multipiece velge :/ Ning põhimõtteliselt nad keeldusid neid poleerimast! Aga eks näeb mis saab nendega. Rehvid said vähemalt ära toodud, ning ei tule mingit venitust, auto peab ikka sõitma ka igapäevaselt.. rehvid siis 185/50 R15, hind oli niiihea et pidi ära tooma nad!
Ja mis veel siis? hmmm, auto siis tundub et saab iga päevaga järjest rohkem valmis. Aa, meelde tuli.. Väljalaske kollektoris on suht räme mõra, pildid on isa fotokas, kui saan need, siis jagan ka teiega mu kallid kaaslugejad ;) Õnneks tallinna lammaris on üks G60 passat sees, ilmselt saab sealt selle. Eks järgmine aasta hakkab performancet tõstma sellel, kui auto valmis ja sõidab!
Hane sulamine: Täna poes käies õhtu nägin ma sellist pilti :D Stiilne ju, järmine aasta on minu auto katusel selline kuusk, LUBAN!

Nägudeni!