23 veebruar 2009

Talvepäevad edukalt möödunud, tuleb teha väike kokkuvõte. Oli mõnus üritus, nalja sai, juua sai, süüa sai ka natuke. Lund oli, ning jahe oli ka piisavalt :) Mõni üksik pilt ka sellest mis toimus..
Kihlevere (inside joke)
Dan'i polo. Dan on see vend kes mulle ilma rahata annab korras kompressori :)
Ja mitu korda elus teil ikka avaneb võimalus ja näete hommikul unise peaga kahte R32? Ilmselt kainelt mitte eriti tihti.


Aga kuna see on siiski minu auto blogi, siis panen kirja paari sõnaga ka mis vahepeal sellega toimus. Kui mina ära kodust põgenesin oli olukord selline

mootor oli keret garaasi põrandat, Golf veelrohkem keset garaasi! Õega littisime vaikselt kuutseka poole, olin juba otepäe kuutseka vahel, seal kus on see kruusatee, kui järsku telefon tiriseb ja isa saadab sõnumi et mootor on peal! No ma siis sõitsin vaikselt edasi, ning isa saadab MMS'i, kus on pilt kui autol mootor peal!
Tuju hea jälle. Sai siis seal ära pidutsetud ja koju tuldud, kodus nägin ma autot mis oli kokku pakitud et ülejäänud kaks autot ka garaasi mahuks, ning kiigates kapotialla nägin ma väga nibin nabin ära mahtunud 1.8 g60 mootorit, ega see pole mingi DOCH mis kapotialla ilusti ära mahub ja ruumi üle jääb :D

Täna siis tervis korras juba, ning sai garaaasi asjatama mindud, sai mootor kinni pandud ilusti, voolikuid veetud, tiivakaari needitud, liiste külge pandud ja sellist. Lõpetades sai siis ka veel tuled ette pandud, imetletud, ning ära tuppa tuldud. Homme jälle päev, vahelduseks sai väike nimekiri kokku pandud mis vaja veel forsist ja igaltpoolt!
Aga laskem piltidel heamaitsta(või heanäha? :/ )






Palju õnne sünnipäevaks Kertu! :*

Loodan ,et oli tore lugeda järjekordselt :)
Nägudeni!