27 aprill 2009

Ärge kunagi pohmelliga tõstke autot külili!
Ja kui te seda juhuslikult teetegi, siis ilmselt on teil tükk aega kehva olla! Mina seda ei soovitaks.
Nii juhtus mul, ning siiamaani halb olla. Aga asja ka. Laupäev sai autot keevitatud ja kustutatud jälle. Vahepukid sai kardaanile alla keevitatud, ning ka kardaani viimase jupi mõõt välja arvutatud. Kolmapäev läheb kardaan tegemisse. Siis sai terve päev jamatud suht lamda anduri paika panemisega, ning täna oli isa selle nagu niuhti sisse keeranud, ei tea mis siis valesti oli..
Siis mis kõige tähtsam, täna sai uus ja ilus G-Laadur toodud omale, mis jääb hilisemaks ilmselt. Loodetavasti saab natuke töötlust ja siis hakkab ulme numbreid puhkuma kunagi :)

Pildid:
Kardaan all kuid vahepukid pole kinni..

Kui auto külili tuleb jäädvustada niipalju kui võimalik ju :D
Kena kardaanipoiss
Tuletoru ilma lamdata piilub
Väike neljal rattal pilt vahelduseks
Ja sellisena õnnetult mul golf garaaasis lebotab praegu



Minu huvitav leid jällegi. Tundus et sitaks heas korras MK1 Diisel. Auto seisab pidevalt annelinnas, kus ma seda ikkka olen vahepeal vaatamas käinud. Tundub et sõidab sellega mingi vanahärra..

Olge siis positiivsed ja saatke ikka rahakaarte mulle! :)