10 mai 2009






Terekest sõbrad!
Peab täna jälle ette kandma minu nädalavahetuse tegemised.
Esiteks tuleb ära mainida seda, et alguses sai plaanitud kogu nädalavahetuse töötamist, aga välja tuli nagu alati! Pühapäev sai tööd tehtud ainult. Aga selleest sai jälle märgatav osa ära tehtud.
Esimeseks uudiseks on see, et tagaluuk on valmis. Seda ei teinud ise lõpuni, lasime ära teha samadel vendadel kes mazdat ka kaks korda lappinud on! See on krundi alla ja ootab äravärvimist.
Teiseks on kardaan all ja nüüd peaks olema toimiv nelivedu ka olemas! Eks kui mootor käima saab siis teeb esimesed sõidud ka, kuid praegu tundub asi enamvähem ikka toimivat.
Kolmandaks on auto ratastel jälle! Pauhh ja ilge tolmupilv ning tagasi see ongi. Kaotust niipalju et uks on natuke kõver, kuid see ei morjenda, nagunii on see rotikas ju xD (tegelt teeb selle ka korda, pole hullu!)
Neljandaks viiendaks ja ma ei tea mitmendaks, sai tagaastange külge, viimane tiivakaar paika, kapotialla igasuguseid tilu lilusid ja voolikuid ühendatud, ning ettevalmistusi juhtmeteks.. uus paisupaak sai ka külge, mille kinnitus kronsa sai võetud passatilt, külge keevitatud, ning ära värvitud. Loomulikult kõige surem saavutus on see, et ma peaaegu et poleerisin ära kapoti kinnituse vastuse(see mis seal tulede raami küljes on) ning siis otsustasiin ikkagi et ma värvin ära selle!
Aga näitame pilte siis seekord jälle!
Uus paisupaak suuresplaanis!
Minu kõva kaks tundi tööd ja vaeva
Praegune kapotialune
Tagaluuk
Kardaan ja tuletoru ots.
Praegune vaade garaasi

Soovige mulle edu ja suurt rahakotti!