29 august 2009

Vaatame kella, kurat, eile sai tegeletud!
Kõigepealt algas päev sellega et 10 minutit ennem 10 helistas Asko, ning küsis et ega ma taha vahetada oma coile tema Golf 1 coilide vastu. Ma tahtsin et ta mõõdud saadab ja siis vaatab seda et kas mulle sobib. Okei, tulin ülesse. siis tuli paps et lähme vanaema möööblit kolima, okei, sai kolitud, kõhud ära tõstetud ja tõmmatud. Koju tagasi. Siis väike tripp autopoodepidi. Pärast seda koju, autol amordid tagant alt ära, see oli kökimöki. Harjunud mehed, õppinud riistad!
Sellised jurakad nad siis on
Koopas laiutab tühjus, teiselpool on vähemalt puuklots lääba ja kere vahel, ma muidugi ei tea kas ikka on veel :D
Tegin siis kassipissisest vaibast ka ühe klõpsu, et liiga vähe materjali poleks.


Siis sai tsillitud hetke selliste masinatega. Tuli välja et Tomka pidi minema lõõritama jälle, ma jäin siis Joeliga linnapeale. Tema auto on ikka hardcore! Aitähh et mul sitt olla on, tal kindlasti lõbus praegu! :)







Ja siis ei saanudki täna rohkem midagi teha, amorte ka ei saanud, kuna mk1 omad pidid siiski liiga lühikesed olema. aga minu optimistist paps ütles et lähevad küll alla ilusti ! :)

Eks vaatab mis homme saab, henryl ju homme sünna, siis ei saa ka suurt midagi teha kaks päeva :/
Nägudeni!