11 jaanuar 2010

Ja ta käib, jälle!
Seekord siis 2.0 mootoriga. Kävitamine oli valulik, ei tahtnud üldse ringi käia, ilmselgelt nii tihe oli :D Sai veetud siis seda polo järel kodust kuni räpina maanteeni. Aga no, kuna libe oli kergelt ja ega see Polo väga vedada taha midagi, sai kergelt ketsi suitsetatud tänava alguses. See meid ei morjendanud, edasi läks lõbusamalt, paps taga üritas käiata seda, Polo hüppas igalepoole, üle 2 käigu panna ei kannatanud, vahepeal kui libedam oli, pani niigi tühja. Vedasin siis maanteeni, seal pöörasime ümber ja tagasi. Tagasitee oli sama valulik, lõpuks paps vilgutab tulesid taga, okei, tõmban linna märgijuures teekõrvale. Vaatame kapotialla(või no, mootorit, kuna kapotti nagunii peal polnud), räigelt suitseb, nagu oleks suitsumasin mootori asemel, piilume alla, ning sumpa jummala tulipunane. Need kaks pütti mis seal olid, katalüsaatorid vms, need sulasid juba otsapidi :D. Okei, veereme tagasi koju siis(polol jäle pidamise probleemid). Garaasis jagajale pilk peale, ning ennem seda veel rihma kontrollima. Okei - viga jällegi leitud, seekord siis jagajal küünlajuhtmed valesti peal. Läksid need ka õigetpidi siis, ning voilaa, käib! Väike proovisõit tänavaotsapeal, ning kärab küll. Üle 3k ei lasknud, niiet olen tubli poiss. Suht jube oli sõita, tundub isegi et Daewoo on mugavam ja vaiksem. Igaljuhul homme on veel see päev kus ma golfiga ei liigu, ning saab äkki golf endale udukad ette ja roolivõimu ka.

Kapotialune ennem jahutusvedelikudušši.

Mingil imelikul kombel on ka jahutus süsteemis surve sees. Eitea mis seal on, igaljuhul jahutusvedelik läks keema vist? ning üle ta ajas mõnuga. Surve oli sees. Kallasin 2 liitrit siis peale vedelikku, paisupaak näitas ilusti peaaegu max, lasin käia, panin korgi peale, tase jälle langes kiirelt. tegin varsti korgi lahti ja jälle oli purskkaev. Nii sai korralikult vedelikku ära raisatud.

Eks ma homme jälle raporteeerin