01 juuli 2008

Teine päev:
Hommik läksid vanemad ära Tallinnasse, ning mulle anti püha käsk lammutada auto laiali!
Nii kui ma ärkasin nii ka torkasin, ehk kui ülesse sain, polnud mingit hommikust tüdrukutele mõtlemist, vaid sai kohe püksid jalga tõmmatud ja välja suundutud. tööriistad kätte, mõni karbike ka ning kohe lammutama. Täna juba võib öelda, et lammutada on lihtsam kui kokku panna, sest et siis oli kiirelt vaja ju kõik ära saada küljest, praegu nuputan et mis kuhu käis ning kuidas käis :D.
vahepeal külastas sugulane ming ning tegi pildi kus ma olen aktsioonis.


Kuna uus asi on alati huvitav, siis ei läinud see töö ka just vägahästi, eks seda avastamisrõõmu oli ikka seal, ning sellist. natuke sai ju ikka seda mootorit ka pöördesse ajatud, kuigi aku oli tühi, ning paagis vaakum :(
mingil päeval sai alla proovitud ka OZ velgi, ning mingi aeg sai ka mootor maha võetud. nendest ma väga pikalt rääkima ei hakka, keda ikka huvitab see, kuidas polte lahti keeratakse.. :)
Pildimaterjal: