01 juuli 2008

Tere
Teeks lühikese kokkuvõtte siis eelnevast, mida pole ma selle blogi puudmise tõttu ennem siia kirja pannud..

Alustuseks peab ära mainima selle,et autode pisik oli mul veres juba väiksest saati. Väiksena sai kogutud automudeleid, ning neid ka natuke modifitseeritud oma äranägemise järgi.
Kui jõudis vanus kätte, et autot ehitama hakata, andis isa mulle vabad käed auto valimisel, ainult oli hinnapiir mis kõikus 10-15 tuhande vahel maksimaalselt. Sai siis palju öid ja päevi veedetud auto24 ja erinevates autofoorumites. Sõelale jäi umbes kümmekond autot, sh Opel Calibra, üks Toyota Supra, Alfa 155, VW Golf ning isegi sapaka mõte käis korra läbi. Suhtkoht erinevad autod ju? Kuna need autod olid jäänud minu sõelale, siis pidi see valik veel käima läbi isa sõela, kuna temakäes siiski oli rahakott ja teadmised. Esimene valik jäi alfa romeo peale. sai peaaegu üks 155 (avariiline!) ära ostetud, kuid vend kadus jäljetult ennem, kuid kuna ei tulnud rohkem häid pakkumisi alfale tollel hetkel, siis sai pilgud suunatud golf kahele. Kuna ma olin näinud superkenasid ja madalaid, laia veljega golf mk2'sid saksa tuuning lehtededel, siis minu tingimus oleks et autol oleks 3 ust. Nii see läks, sai ükspäev jalad selga võetud, ning mindud autot otsima. Käisime läbi raadi autoturu, kuid ei midagi.. Järgmine päev hommiku kiire auto 24 otsimine, ning tartus kolm autot veel, mis vastasid meie soovile. sai vaatamas käidud mõlemat. esimene oli suhtkoht pahtel, kuid valget värvi(valge värv= hea). Läksime siis teist vaatama, ning see sobis hästi. Kere tundus kõbe ja käima läks ka ilusti. sai natuke uuelt suzuki grand vitaralt sädet ja laulis nagu linnuke oksal. 2 minutit mõtlemist ja sai auto ära ostetud. hind 8000 ja kõik olime rahul. Sai auto aiast välja veeretatud, ning majaees tärkas pähe mure, et kuidas me saame autoga koju?! olime kahekesi, kuid kahepeale kokku ainult üks juhtimisõigus :/ mõeldud tehtud, isa võttis siis golfi, ning mina kärutasin Kiaga järgi talle. (Kuipalju me oleks trahvi saanud? Isal: kindlustuse ja ülevaatuseta, talverehvidega auto, ning mina juhtimisõiguseta!) Õnneks saime tervelt koju, natukene sain ka mina maanteel seda 1.3 liitrit piinata(4 käiku on vähe selle tohutule väändele). Kuupäev oli siis 06.07.07. Peale seda sai arkis ära käidud ja paberid korda aetud. Väike tähistamine kokaga ja tordiga ning päev läks õhtusse..
Pildid samal päeval.