12 juuli 2008

Kuna passat oli juba peaaegu lammutatud, tuli ka Golfiga samakaugele jõuda. Selletarbeks sai tõstetud golfi tagumine ots ülesse, ning suure valuga alla saadud tagasild uute pukside ja piduritega maha jälle. kui golfil tagasild maas, sai ka passatil ära võetud sama organ.
Ausaltöeldes oli see passati tagasild ilge nikerdis :D Tagasild sai omale uued puksid ja jamad, natuke sai ka leotatud. asi tundus korras nagu :). Et tagasild alla saaks, oli vaja teha paar uut kinnitust. esimestele kinnitustele tuli teha mõlemale poole juurde üks keere või no, ei oska seletada. see tähendab, et see polnud raske.
taha oli vaja saada tala, selle võtsin ma passatilt, ning et tala püsiks golfil, oli vaja puurida 4 auku, ning distants torud vahele toppida, ning poldid sisse. asi valmis nagu niuhti. Tuli ka pagassi põhja väike auk lõigata, mis polnud ültse ni tore, kahju hakkas kohe autost :(
Auk põhjas:

sai sild alla topitud, ning rattad alla. esialgu kartsin, et ratas tuleb koopast välja, kuid ei tulnud ta midagi, tundub suht samahästi koopas olevat kui tavaline sild.Ainuke suurem probleem on amortidega, just tagumistega mis syncrol on lühemad kui tavalised, kuid mul on ikka tavalised ju :( praegu on coilover kõige madalamas seisus, ning auto nii kõrge, täielik dsiip :D
Hetkel jätab selle vist puutumatuna, tagumine ots on jõle kerge ka.. Kui tagaots oli ratastel, sai esimene ots puhtaks tõmmatud, ning proovisime passati esisilda alla panna, mis ei õnnestunud, ning läks kasutusse eelmine sild g3 2.0 oma.
Vahepeal pilt tagasillast kui ta all on juba (kaka pilt :( )
Pilt mootorist, ning paar pilti praegusest kereseisust




Nüüd olen ma jõudnud niikaugele et olen reaal ajas, ehk sissekanded pole enam nii sisukad tulevikus, ning lahkan igat teemat vast vähe põhjalikumalt :)