16 veebruar 2009

Ahooi kopraonude võsukesed!
Pole juba 15 päeva sisse kandnud midagi? Eitea küll miks? Aga äkki sellepärast ,et pole midagi juhtunud? Ilmselt!
Aga mis ma siis teinud olen viimaselajal?! Olen palju õppinud(kool :D), natuke pidu, natuke midagi muud. Autot ka?! Nojah..
Annan paar lühidat fakti viimase kahe nädala kohta. lõhidad, selgelt mõistetavad ja sellised kompud. Mulle meeldivad faktid viimaselajal, samamoodi nagu endaga monoloogi pidamine.
1) Mootor on komplekteeritud peaaegu täielikult, ning ootab pealepanekut
2) Mootor pesitseb põrandal, kuna lauda oli vaja suitsu liha kokku sidumiseks ja ettevalmistamiseks.
3) Mootor EI MAHU kapotialla ära! Sellepärast, et passati väljalase on väheke massiivsem kui Golfil see olla saaks, ning sinna tuleb kahe toru ja mingi väikese poti asemel otseläbi toru aretada kuni põhjani.
4) Kolmas roolilatt on peetis. Vaja uut jällegi!
JA kokkuvõtteks, see nv on vwklubi talvepäevad, ning seal läheb rängaks ilmselt :D Isa lubas niikaua mul mootori peale panna, ning kui ilm lubab siis ka passati juhtmestikku dearetada.
JA mis veel vajaks märkimist, on see tõsiasi et tuleb golfi corrado istmed. nii esimesed kui tagumised, kolmapäev järgi ilmselt!
Lõppu paar pildikest!