12 märts 2009

Peeglike peeglike autoküljes...

Täna sai siis otsitud juppide hunnikust garaasist välja sellised asjad nagu Golfi ja Passati peeglid eesmärgiga aretada passati elektrisüsteem golfi peeglitesse. Ei läinud see otsimine ka libedalt, üks passati peegel ei tahtnud end kätte anda(ma lihtsalt ei leidnud teda). Lõpuks tuli ta selle risu seest välja - Mina olin võitja taaskord! Tirisin peeglid näpuotsas tuppa ning hakkasin lammutama. Esialgu juhipool, mõtlesin ma sisemuses. Mõeldud - tehtud, lammutasin golfi peegli lahti, ega see väga tore polnud, kartsin midagi ära murda. Aga nagu ma hiljem aru sain siis ainuke asi mis sa seal katki võid teha, ongi see peegel ehk peegeldav osa :D.
Lammutasin lahti ka Passati peegli, üritasin meelde jätta kõik juhtmed ja asjad, ning lauapeal kaks peeglit molekulidena olidki. Kiire peeegli pesu, plastiku remont(elektrilisel peeglil on suht palju plastik jubinaid mis tahavad katki minna :/ ). Nüüd nad seisavad lauapeal, ootavad kuni ma korraliku peegliklaaasi leian, või lasen lõigata vms.
Aga jah, üle hulga aja sai natukenegi nokitsetud auto kallal, homne plaan peeglid valmis saada, ning siis hakata kojamehesüsteemiga jamama. Pisiasju on palju mis teha vajavad..

vOlks, rõõmsa jällenägemiseni!