15 märts 2009

Üleeilne seis:
Golfil klaasid ees. Ehk uste klaasid ja "tagauste" klaasid. Tagumiste klaasidega oli ilge kammajaaa! Ei tahtnud ette sobida. Aga õnneks oli mul seepäev sitt olla, niiet isa mind garaasis näha ei tahtnud(ennast ka väga ei tõmmanud). Igaljuhul garaasi uksest sisse kiigates paistis eile väga kõva olukord. Musta ja rohelise kontrast on väga kõva! Nüüd oleks vaja BBS'id korda teha ja saaks need ka alla lõpuks! Siit tuleb üleskutse, et kas kellegil oleks padrunit millega saaks BBS veljed mitmeks osaks kakkuda?

Peaks siis olema 12 kant ja number 8 äkki?
Ja siis oleks kindlasti mul vaja ka uusi polte, lippide raha mul hetkel pole ilmselt..
Kokku ~20k matta 15" veljedele on vist ikka natuke palju. Nutine..

Tänane seis:
Täna sai siis käsi ise külge pantud jälle, plaanides oli küll jällegi pohmelli ravimine(vaheaja algus siiski) kuid seekord ei tulnud välja see - Pohmelli pole! :S
Aga sai siis niipalju tehtud, et väljas sai päästetud veoautot, õigemini küll veoauto ees olevaid väravaid, kuna need olid mõnusalt jää all. selline mõnus tund-paar läks juba sinna. Siis sai mindud garaasi, ning natuke seal jamatud. Seekord sai katuseluuk peale jälle, ning ka üks ukselink külge! Porsche ukselinke oleks siiski vaja, sest et need taiwaani junnid on ikka tõsised junnid. Kaua need vastu ei pea! Nagu ma näen, tuleks hakata koostama listi, mida oleks vaja kunagi ümber teha, ja mida peaks mis ajatagant kontrollima :D

Et kui kellegil mulle midagi kinkida pole, siis võib mulle selliseid asju kinkida! :D
120 tk


2.0x15"


Vanaema on pere kõige kallim osa. Tal on vanakraami väärtus. Lapsesuu