08 juuni 2009

KÄIB!!
Jeee, jeee,jee,jee!
Tänane päev - minu teine sünnipäev. Üle pika aja sai kuulda ka selle mootori häält. Viimati oli see aasta ja 11 kuud tagasi kui sai kuulda seda autot nurrumas, ning umbes aasta tagasi kui seda mootorit kuuldi haukumas..
Aga tulles tagasi tänapäeva, tuleb tõdeda et kompressor puhub, klapid liiguvad, rihm on pingutatud. Loomulikult ei lähe päev tagasilöökideta, garaas oli kui gaasikamber, rihm tahtis põlema minna, auto ei läinud käima, needipüss andis otsad ja nii edasi. See kõik on mööduv, nüüd needipüss töötab jälle mõnda aega, mootor nurrub ja kõik tundub korras olevat.
Õnneks kui meie esimene käivitus oli, ei maganud naabrite ühe aastane laps, sest et kui ta oleks maganud, oleks ta kohe ülesse tulnud ja garaasiuksetaga vaatand et wtf, kes siin möirgab. Ilus on see hääl! Ei saa ma üle ega ümber tänasest. Isegi seda ei tule pähe kirjutada et sai ka viimane küljekarp külge liimitud ning stangesse udukate kohad sisse raiutud. Nüüd saab stanget värvida jälle, samas siis värvib ka tagaluugi, ning peeglid ära..

Aga mis ma ikka mulisen, nagunii mul tuleb praegu täiesti ajuvaba jutt, panen parem väikse videosalvestuse teile, ning lasen jeehat. Ei, ennem ma kirjutan veel VW Klubisse sissekande:D



Nüüd nagu alati, palun ma rahvast, et aidake leida mul uued randid ja BBS logod kapsli keskele :)