09 juuni 2009

Küll on hea kuulata! Täna sai siis veel viimistletud häält, ning lastud korralikult ka soojaks käia esimest korda. Ei olnud enam lõpuks mingit popsutamist, vaid käis ilusti rahulikult, ei vibreerinud, pöördesse läks ilusti, ning garaasi tekitas ka vingu täis. Jagajat sai ka näpitud, ning tänu sellele mootor ühtlaselt töötabki ilmselt. Ka vent hakkas käima ilusti, puhus kõvasti sooja õhku kapotialla laiali :D Sai ka MFA'd piinatud kuid kahjuks suurt peale välis õhu ja väga mööda kella ta ei näidanud, kuna sõitnud ma ju pole, ning kuidagi läbitud kilomeetreid ja küttekulu arvutada ei saa. Õli tempi ta ka ei näita, ilmselt on kaks anduri juhet oma kohad ära vahetanud, ning seda ei jõudnud ära vahetada kuna tähendas cooleri toru eest ära võtmist. Siduri vedeliku paak sai ka valmis vaadatud, ning ootab veel installimist. Ning kõige tähtsamad asjad on need, et tagastange sai mingi 5 korda umbes ära võetud, ning valmistatud ette uueks värvimiseks koos korraliku plastiku krundiga! Siit teilegi väike mõttetera, et ärge värvige plastikut ilma plastiku krundita ja veel vähem ilma krundita, sest et ma suutsin kogu stange pealt värvi maha võtta 1 minutiga tänu kompressorile. kui kuskilt oli väike kriips värvil, siis kompressoriga õhku sinna suunata ja värv lendas kolme lehte. Täna siis sai teibitud, krunditud ja kunagi lähiajal lihvima ja värvima siis.

Aga väga toredad olid need viimased kolm päeva, nüüd tekib jälle paari päevane paus sisse ilmselt. Vaja natuke koguda end ja oma närve :)