30 detsember 2009

Tere jälle kaasmaalased, ning ilusaid pühi teile, jooge täis seeaasta veel end korralikult, ning sööge surnuks! ;)

Kuna vahepeal on toimunud nii mõndagi, Golf on ennast halvasti teeninud, ning katki olnud. Tundub nagu poleks ühtegi positiivset külge sellel õunajogurdil aga siiski on! Näiteks saan ma kõik oma pahatuju päevad ajada Golfile, sõimata teda, mõtiskleda temas et kas ma nüüd panen ta müüki või jah. Eks neid positiivseid jooni ole ju veel. Olen juba pikalt mõelnud, et võiks jätkaga blogi pidamist, samas EVWK foorum sobiks ju ka uuendamiseks ja "päeviku pidamiseks". Kuid viimaselajal on seal kergelt pime ajastu. Kui sa pole klubiline, kellel on klubikaart millest tolku pole midagi, siis sa ei saa lugeda nende "üllate isikute" teemasid. Ühestküljest ma ju mõikan seda mõtet sellel, kuid siiski kuna niipaljud vinguvad, vingun ka mina niikaua kuni pole mul seda kaarti rahakoti vahel. Kahjuks niikaua ei saa ma lugeda ei Alkeemiku ülima Erri teemat, piku ega kermo mitmeauto teemasid ega midagi. Meelelahutust pakuvadki ainult Hardi ja suht enda auto teemad (mõningate eranditega). Kahjuks klubilised ka ei postita väga "tavakasutajate autoteemadesse", ning siis tulebki kilde ja huvitavat juttu otsida vabast teemast. Isegi ostu müügi teemade kallal ei saa enam vinguda.
Okei, kuna see on läinud juba liiga hulluks laimuks kätte ära, siis räägin väheke mis on juhtunud minu autokesega vahepeal. Esiteks, ta oli legaalne. Ptui, ta ju siiamaani legaalne aga sõita ei saa(näed, ruttasingi ette). Aga alustame siis algusest. Auto oli legaalne, käisin sillaregullis, auto lippas. Rämedalt turske pill oli, andsin täiega paaru. Leidsin siis esimese koha Tomkaga kus oli piisavalt jääd, et katsetada 4wd võimeid. Okei, starti, tomka autost välja kõrvalt vaatama, ning stardime - esimene käik sai ikka lõpuni lastud, pidamine oli lihtaslt nii null. Ja ohh seda imet, kui seisma jään(mootor tiksus veel), siis käib mingi räme vuhin aj sahin. TRAAAAAAAA! Peadpidi kapotialla kohe ja kuulama/vaatama. Mida kahtlustab VW Grupi G60 omanik kohe, kui auto hakkab rikki minema. Otseloomulikult Kompressorit, või seda mis peaks seal olema kompressor. Kiire kõne ka Dan'ile ning ka tema ei osanud läbi telefoni panna diagnoosi ning soovitas võtta kompressorilt see pikk rihm ära mis kõike käiab ja edasi vaadata mis juhtub, kas hääl olemas veel. No, väljas mingisugune -5, kellegil kindaid pole(vahepeal liitus meiega ka Hardi), taskulambiks hädine Nokia N95 taskulamp mille fotoka välk on väga hea valguseallikas, kuid sellel pole taskulambi funktsiooni, vaid pead koguaeg nn fokuseerima ning siis paar sekundit on valge. Mis valmistab rohkem rõõmu kui see. Okei kiskusime rihma lahti, kuid ära ei saanud, see nõme roolivõimu väike rihm on ka seal ees ju raisk. Okei, kuna hardi oma mehaaniku kõrvaga ennem diagnoosis et kompressorist see ei tule, siis sai rihm peale tagasi pandud, ning asutud viga otsima. Auto tiksus paar sekundit jälle, ma ka oma halva kõrvakuulmisega otsisin seal, ning oh seda imet. viga leitud. Mis oli veaks küsite? Otseloomulikult sisselaske kolle juures olev segukruvi mis otsustas et ta tahab jeehat lasta. Okei, suvaline polt asemele ja käis jälle paar päeva. Vahepeal selgus et pasteedi all olnud G60 veljed on sitad, ning üks laseb õhku läbi, ehk velg on katki. Sai siis kiirelt kuulutus ülesse pandud, ning jäädud ootama kõnesid. Kõne tuli 20 minuti pärast, ning vend pakkus 2 veljet. Sai siis võetud härjalt sabast kinni ning paari päevapärast need ära ostetud. Siis sama reede, kui veljed kätte sain, tuli räme lumi maha. Kuna ma nagunii pidin 9 kooli minema, siis oli juba mineku ajal valge. Ennem kooli minemist käisin korra läbi ka A Le Koki parklast, kus lambi ümber üritasin teha väikse sõõriku. Ilmselgelt see tuli sitalt välja, mis õhutas mind rohkem proovima. Noo, mis nüüd mõtlesin? Helistasin tomkale, kes oli ka hämmeldunud sellest ilmast.Kuna ta magas alles, palus ta natuke ärkamis aega. Mina mõtlesin siis, et okei, ma lähen vaatan selle uue lõunaka üle, kuna esimene päev oli see nüüd lahti. Lõunaka juures ma ei suutnud ka end tagasi hoida, ning uue neste juures kurvis kiskusin külje ette, aga kuna ma olin liiga hulljulge, siis tahtis minnna külgees edasi raisk, nii ka läks. Vastu tuli mingi oomega, kes hoolega teeäärde võttis, ning mina temast stiilselt mööda lendasin. Kahjuks oli ees istumas lamav ment, kellest ma külgees üle lendasin, ning millle tulemusena see katkine velg veel kõveraks suutis minna :D. KA Tomka ajas oma pilli lõpuks käima, ning raadile hullama. Kruiis raadile läks rahulikult, midagi ohtliku polnud. Jõuan raadile ja sõidan läbi selle lohu. Keelumärgi juures annan minna, esimene, teine, kolmas ja siis kill koll psssssssssss. Jälle kruvi läinud(õnneks seekord polnud originaal kruvi :D). No see ei morjendanud, sai edasi lastud. Küll oli fun. Isegi Tauri proovis minu autoga paar sõõrikut teha. Pärast seda panin jope taskusse 4 polti, kuid siiani neid vaja pole läinud. Nüüd on originaal G60 uus kruvi ka sees, milleeest forss kastreeris pea 200 eeku jällegi.