03 jaanuar 2010

Jätkan seda "mineviku" teemat siis..
Esiteks ilusat aastat uut teile!

Hakkame siis pihta... Käisime raadil ära, kompuuter näitas ikka stabiilselt umbes 60l sajale. Sai siis hakatud uurima esimesi vigu. Uksi tuli teha võtmega näiteks väljaspoolt lahti ja kinni, ehk kui ma üksõhtu taurile külla läksin ja võtsin ta teeäärest peale, siis pidin auto seisma jätma, autost välja tulema ja talle võtme viskama, et ta saaks uksest sisse hüpata :D. Masendav eks? Sai siis paigaldatud alarm, mis hakkas ka kesklukku juhtima. Sellega oli siis selline tore lugu, et kui ma auto käivitasin, ning sõitma hakkasin, pani ta algul uksed kenasti lukku, ning kui sa juhtusid käivitama nii et uks lahti oli, pistis ta kohe karjuma.. Selle pisivea sai ka ära kõrvaldatud sellega, et võtsin vahelduseks voolu teisest kohast. Teiseks miinuseks oli paagi näidik. Lihtsalt ta näitas et mul paagis koguaeg vaakum. Niiet ma ei teadnud ka, mitu liitrit bena mul peale 200km sõitu järgi on, kui ta näitab keskmiseks koguaeg 60l sajale. See läks lihtsalt, sai lihtsalt paigaldatud 2.0 mootori pump koos ujupõiekesega. Tundus siis töötavat. Ilmselt sai siis veel tegeletud pisidetailidega mida kõik saab ära unustada selle ajaga ning mis pole ilmselgelt ka tähtsad..
Nädalakene sai jälle sõidetud, millele järgnes tõdemus peale vihmasadu, et katuseluuk lekib. Üritasin mis ma siis üritasin puhastada, luuki paremini kinni panna ja sada asja veel. Ei midagi. Sai siis lõpuks võetud appi Jeesusteip(kes ei tea, siis seda nimetatakse veel alligaatori teibiks, krokodilli teibiks ja ka mägiaivari teibiks), millega sai neli päeva mökerdatud ennem kui paremaks läks. Tore oli see, et ma igaõhtu mässasin selle teipimisega garaasis, ning ööseks panin auto välja seisma. Väljas sadas aga iga öö/päev vihma, ning kodust ära sõites oli fortuuna missugune, et kas nüüd pissib auto mulle peale või jah. Esimene päev ei läinud õnneks, tulemus oli samasugune - tilgub! teisest päevast ma ei räägi.. Kolmas päev: olin ilusti terve katuseluugi tihendi vahed üle teipinud, nüüd ju peaks hermeetiline olema küll(mõtlesin mina oma lolli peaga) aga tutkit. Sõidan mina rahulikult hommiku koolipoole, seljas sügisene valge jope mis õnneks on küllalt vett hülgavast materjalist, et ju peaks aitama?! Okei. pidurdan siis ja mida ma näen?! FAking veesein on mul ees, ning see kosk polnud väljaspool.. Arvake ise kas mu teksad nägid välja nagu ma oleks püksid täis teinud või jah, kui kooli läksin? Mõnna! Veel mõnnab oli see, et järgmist vasak kurvi ma võtsin eriti mõnuga, kuna ma teadsin et vett tuleb veel. Tuligi.. Vett tuli sealt ülevalt, kus on katuseluugi vänt, ning laevalgusti, ning sealt tuli täpselt nagu mingi suuremat kasvu vanamees tühjendaks oma punnis, väljaveninud saku lihase sees olevat bocki täis põit minu kõrvalistuja istmele.. Õnneks hommikuti polnud kedagi kõrval aga ükskord oli vend.. (Rip robi..)
Piltidel näha minu üks loll lahendus, ärge teie tehke nii kunagi!


Sai siis mul hing täis viimaks, ning peale kooli sai mindud kaa rautasse, ning sealt võetud kaasa veeel mägiaivari teipi! Seekord siis sai vihaga terve auto katus kuivaks lastud, kaasaarvatud katuseluuk nii seest, kui ka väljast. Lõpuks keerasin luugi kinni, ning teipisin katuseluugi ääred ja klaasi ääred teibiga ära ilusti! Tõmbasin jõhkralt ja koledalt teibi katusele lihtsalt.
Luuk luugiks, tuleb uus asi sinna kunagi kevade poole. Kes teab mis tuleb, see teab, kes ei tea see saab kunagi vast teada ikka :)
Aga rääkides edasi mis toimus, siis märkida tuleb ära ka kindlasti üks järjekordne shokk, kui sai mootor pea kuivale sõidetud. Ükshetk kostus rämedat tiksumist ülevalt mootorilt, mispeale sai kohe kontrollitud õlitaset, mida polnudki enam vardal. Seepeale sai kohe hangitud liiter täissünti sõbra Miku käest. See sai valatud nagu kaevu pealt, ning kontrollitud jällegi õlitaaset, peaaegu alumine norm, käivitasin, ning tiks oli katunud või väga vaikseks jäänud. Okei, pillid kotti, auto garaasi ära, õlled välja ja tomka autoga linna tagasi. Ilmselgelt masendus peal. Järgmine päev tuli välja, et õlifilter(mis oli nagunii mootorit peale panned, kergelt pihta saanud) oli katski läinud, ning lekkis päris korralikult õli sealt. Terve põhi suht õliga koos, ning tuleb tõdeda et siiamaani on see õli seal põhjaall kohati.. See oli väike shokk, aga no minuarust on ju normaalne mingi 500-600 km tagant vahetada õli?!
Kuna mul oli juba algusest peale kui sõitma hakkasin probleem sellega, et üle 2200 pöörde vajutades hakkas spidoplokis räme pinin, siis sai ka seal andur ära vehahetatud. Aga kuna selle g60 kapotiall on nii kohutavalt palju ruumi tegutsemiseks, siis ei läinudki see ju valutult. iroonia ilmselge. Nibin nabin ja oleks keeranud täielikult selle alumiiniumi keerde maha sealt õlifiltri jalapealt. Õnneks see uusvana andur mis sai võetud 2.0 mootorilt, töötas. Sellega polnud probleeme kuni ühe päevani, kui ma käisin tauri autot lükkamas, kuna sellel ei tahtnud starter tööd teha enam. siis sai vähe kiiremini sõidetud üle ihaste cräki lamava mendi, ning pinisema ta jällegi hakkas.. See sai lahendatud jällegi juhtme andurile otsa panemisega kuuma kapotiall. mõnus oli..
Üksööse sai ka need rõvedad mustad veljed üle värvitud hõbedase veljevärviga, mille ma leidsin reede õhtu kell 22:45 olerexi tanklast hiinalinna juures. Peale seda sai mindud koju velgi puhastama ja värvima. See töö läks ilusti kell kahe kolmeni ära, ning kui ma ennem olin plaaninud värvida ära 4 velge, siis ma lõpuks piirdusin ainult kahe esimesega, ehk nendega mis olid musta värvi..
Tulemus rahuldav kolm minumeelest.. Esimesel pildil näha siis autot sellises konditsioonis milles ta pidi olema üks öö, et ma saaks veljesid värvida..




Jätkub...