27 jaanuar 2010

Kuna auto on müüügis, siis ei saa ju siia midagi postitada, kuna mida positiivset sa ikka võid ühest VW'nist loota?! Aga jah! Eile sai käidud ja proovitud jäärada savernas. Lõpptulemus oli see, et kolm vakiset ringi, ning mõlemad stanged läinud, põll kõhuall S tähe kujuline, eest vaadates täielik Z. Hakkasin vaikselt siis kodupoole kruiisima. Ennem kojujõudmist sai papsile saadetud sõnum: "sain väikse sigadusega hakkama, vall jäi teepeale", paps saatis sõnumi vastu"ok". Läksin siis koju, ilmselt elusees pole niikiirelt garaasiust lahti teinud ja kohe sisse littinud auto. Kuid siiski paps nägi et taga stanget pole :D
Läksin tuppa, irvitasin talle näkku, ning ta küsis" kas katus ka mõlkis?" mina: ei
tema: külg?
mina: eip, ainult stanged
tema: no, ma arvasin et sa kuskil katusel või külili olid ikka :D

Mina olin jällegi positiivne. Õhtu sai pandud taha stange tagasi kahe kruviga(üks altäärest, teine vedamiskonksu juurest) ning esistagega tehtud omaloomingut! Esistange jäi see sammunegi tala, sinna juurde veel suunad laialt stangelt(üks on kergelt teibitud kuna läks kaheks tükiks) ning keskel ka number.

Pmst siis kirjeldus laksust järgmine. Kes saverna rada teab, sellele räägin siis kurvide järgi. Peale tagumist pikka vasak kurvi ,tuleb paremkurv ,kergelt mäest ülesse(üks nõme kurv). Sealsamas läksin ilmselgelt liiga uljalt sisse, väike powerslide ning pepuga riivan valli. Vallile see ei meeldinud põrmugi, viskas nina ära käest, ning ninaga valliotsas. Vaatan siis vasakust aknast välja, et kas olen ikka maakera õigel poolusel, või äkki lõunapoolusel(kautsel). Täitsa karges Eestis olin ja isegi õigetpidi, ainuke asi mis oli imelik, oli stange mis vedeles keset rada. Ennem seda ju nagu polnud. Ise juba mõtlesin, et tra mingid vennad jätavad stanged keset rada ja siis teised sellepärast sõidavadki oma autosid valli. Nõmedad inimesed! Läksin siis stangele jalaga virutama, ning mida ma tähele panen?! Tra nagu oleks golf 2 stange, lai stange pealegi, ning wwtf?! sama värvi nagu minuauto. On ikka nõmedad inimesed küll, kes värvivad stanged samasuguseks nagu minu auto! Siis võtan ülesse, hakkan minema viskama ja silman oma auto tagumikku! Opläääd, minu autol stange puudu! Tra kes see stangesid varastab siin, ennem oli ju küljes :S :S :S :S. Aga jah, nagu lõpuks peale pikka arutelu välja tuli, oli see minu auto stange. Okei, tagurdasin vallist välja, ning jäi ka esimene stange maha. Njaa, toppisin siis kõik autopeale(golf on väike auto, ei tahtnud väga ära mahtuda..)