28 jaanuar 2010

Kuna täna on mul üüber nohu, ning koolis polnud meeldiv olla, siis teen natuke kirjanduse õpetajale headmeelt, ning kirjutan paar reakest juurde jällle oma kullakallisse blogisse!
Eile siis! Kuna jõudsin suhteliselt ilusal ajal koju, kõht sai enda tehtud pelmeene täis söödud, pelmenkud olid veel hapukoorega, mille koor oli kergelt hapu(võite ise mõelda kui head need pelmeenid õhtu mu kõhus olid..), ning see kõik viis keele alla. Okei, söödud, vaatasin veel arvutist, kas kellegagi on mingit lolli iba ajada. Ei olnud kahjuks :(. Läksin mina siis garaasi vaaatama mis seal toimub. algul oli mõte, et hakkan oma auto alarmi õpetama teiste pultidega suhtlema, et saaks lõpuks tööle need new time vw puldud koos väljahüppava võtmega. Lugesin mina jälle juhendit autos hoolega, kõrval käis skypluss. Üritan siis aru saada. Juhendis kirjas, tee uks lahti, keera süüde sisse ja vaata dioodi, see hakkab vilkuma siis, loe vilkumised ära, ning siis kui tuleb pin koodi esimene number(mis paberil kirjas oli), keera süüde välja tagasi uuesti. Okidoki, lihtne ju! esiteks siis uks lahti, jalg uksest välja. keeran süüte sisse, ning jälgin dioodi. ei midagi. keeran süüte välja, keeran süüte sisse, ootan 20 sekki. ei midagi :S. Proovisin mina siis kolmekümmend moodi ja ei aidanud miski. Pärast lugesin ma veel lätikeelset, leedukeelset, rootsikeelset ja ingliskeelset juhendit, ning ka nemad ei teinud mind targemaks. Fakt: ei tulnud välja. Peale seda sai krutitud natuke raadiokanaleid, ning proovitud alarmi töökorda, ning kaitsmeid kontrollitud, kõik nagu töötas. Peale seda venitasin natuke oma põlle, ning sain aru, et see on kõver ikkagi. Siis kõigele lisaks sai ära parandatud minu jupsiv spido. Kõva 2 minutit tööd oli :D Ning peale neid tegevusi sai ette võetud veljed. Eesmärk saada oma ammu ostetud ja laksu saanud tükkideks.
Aga kuna volkari ehitamine tekitab alati kohati igavust ja kohati masendust, siis sai natuke mängitud ennem nendega :)
Uus ilmselt ebamugav toolike istumiseks..


Kurat kuidas meeldivad need veljed nüüd auto all :) Tomkal oli siiiski õigus!


Btw, väikse flantsi saab ka ikkagi vahele topida nende veljedega :)
Aga siis peale lollitamist sai hakatud peale ikka tõsise tööga.. Esiteks sai võetud seesama valus velg, mis oli väga valus ning sealt keeratud lahti kõik poldid mida oli võimalik keerata lahti. Neid oli 30'st umbes 24. 2 tükki olid sellised, milled sai ka veel kudagi lahti keeratud, kuid 4 tk olid jäänud ilusti ära muljutud osa alla. Optimist nagu ma olen, mõtlesin et mis seal ikka siis, võtan torutangid ja tõmban velje sirgeks tagasi. tutkit! Mina, kes ma pole nüüd kõige väiksem inimene, murdsin torutange, tauri seisi massiga veljepeal ning tulemus oli ikkagi see, et torutangid kriimustasid kergelt velje ranti. Kuna mul seda välimist ranti nagunii vaja polnud enam, siis sai kasutatud igasugu julmi võtteid selle ära saamiseks. Nt üritasin raamri ja torniga seda väljapoole lüüa, kuid ka see ei õnnestunud, kruustangidevahel painutada seda. tauri seisis jälle lauanurgapeal, ning hoidis lauda vastu maad, ning mina üritasin väänata. Ei juhtunud midagi. Respect BBS vennad, väga tugeva asja olete minuarust valmis meisterdanud!
Igaljuhul lõpuks sai kätte võetud sõber relakas, ning sellega natuke hakatud alumiiniumi nüsima. Kõik kohad olid seda puru täis, ning ka täna annab see tunda..









Aga kuna see töö oli niivõrd tülikas, aeganõudev, närvesööv, siis pidin oma vajadusi rahuldama..

Edasi vaatamine omal vastutusel!










Järgmine samm on 185/65 rehv peale venitada neile :DD
Btw, need veljed ei jää selliselkujul alla siiski!


Tänan tähelepanu eest, nüüd ma ravin oma nohu! :)