10 jaanuar 2010

Kuna see 1.8 on lootusetult koos, sis tuleb leida alternatiiv. Sellekskorraks on seee 2.0 8v mootor mis tehasest 85kw. Sai see valuilikult aistevahele pandud, ning ühendatud see 1.8 plokikaanega. Lisaks sai pandud sinna kõik vajalikud kronsteinid, et oleks lihtne minna üle kompressorile. Täna, 10.01.2010 (jah, me oleme jõudnud jälle järjele ning reaalajasse) sai kaubeldud omale jagaja, ning nüüd varsti äkki saab kuulda ka, kas see mootor häält teeb. Igaljuhul mootor on peal nüüd komplektne. Ainuke asi mis praegu puudub, on esiteks roolivõim, kuna selle rihmaratas ei taha kohe kuidagi ühilduda teistega, ning sealhulgas on puudu ka rihm mis neid kõike edasi veaks :D Sai praegu üle mindud ka peenele rihmale, eks näeb kas see oli tark mõte, või mitte. Nüüd on vaja oodata veel päev-paar, ning siis juba loota, et saab hakata rahulikku sissesõitu tegema. Seekordne pioriteet on jõuda raadiracele, kuid selleks pean ma mootori seekord väga kenasti sissesõitma. ehk ma pean end taltsutama.





Selline segasumma suvila oli mul garaasis paar päeva tagasi. Vast homme saab ilusamaid pilte juba kapotialt ;)
Loodan, et minu järgnev sissekanne on jällegi sisukas, ning on ka positiivne. :)

Seniks, Nael kummi!