10 jaanuar 2010

Jätkame..
Veljed värvitud, katuseluuk parandatud mägiaivari teibiga, tuli siis midagi veel teha auto juures.
Sai siis juhuslikult osta.ee keskkonnast soetatud omale ühed funkyd asjad minuarust, kahjuks/õnneks on see vägapalju negatiivset vastukaja saanud igaltpoolt. Vähemalt mulle meeldib see lahendus hetkel. Nimelt sai soetatud praktilised suusahoidjad katusele. samas saab sinna panna ka lumelaudu, ning hädapärast ka muud :D Kahjuks mitte õllekasti..






Asjad on minu imestuseks uueväärilised, ning hind ulmesoodne.






Eks te ise otsustage, kas see on hullem kui Luftwaffe Gti põllelisa või mitte!
Igaljuhul minnes edasi kiirelt jutuga, et mis on minevikus juhtunud selle riistapuuga, siis peab ära rääkima selle praeguse saatuse. Tsiteerin 18. Detsembri postitust VW klubist!
Selleks aastaks tundub olevat see VW saaga läbi..See nädalavahetus võtab mootori vahelt ära, ning vaatab- mis edasi, kuhu tagasi.. Ennustused sellised, et kas kolb katki, või kohtus klapp kolviga. Eks seda kõrvaga raske öelda, tuleb lahti võtta. Ilmselt saab jällegi süüdistada ennast selles kõiges. Aga elame näeme, nüüd mõnda aega jäävad driftid ära ning tuleb liikuda esiveoliste autodega, kui neid mulle keegi laenab..
Tulemus oli see, et mootor pulkadeks lahti, ning välja tuli, et teine kolb on kohtunud plokikaanega(ilmselt jäi nende kahe vahele kurjajuure kompressori tükk), ning selle tulemusena tõmmanud teise saale ringi. Ühtlasi oli esimene kolb ära sulanud, ning kõik silindrid saanud ühtlaseid kulumisjälgi näha. Õli oli ka kahtlaselt must, nagu tökat.
Teine kolv näitas vaprust ülesse sellega, et oli loovutanud endast tüki, mida õlipannist ei leidnud.
Esimel kolvil sulamisjäljed, see põhjendas ära surve puudumise(külmalt 5bar, teistel 9).
Teise kepsu saale
Kuna masu aeg ja raha vähe, siis tuleb hakkama saada oma vahenditega. Uku ideaalset mootorialgmet osta ei kannata, ning mõte oli minna 2.0 8v peale üle mingiks ajaks, ning see ära laadida kompressoriga. 1.8 mootori jätta praemateks aegadeks juba..


Jätkub pea reaalajas...